۰
پشتیبانی

شما تا 24 ساعت (فارق از تعطیل بودن یا نبودن) می توانید نسبت به اعلام خرابی کالا و یا هرگونه مغایرت با همکاران پشتیبانی ما تماس گرفته و اقدام نمایید. لطفا توجه نمایید که اعلام خرابی کالاها میبایست طی بازه زمانی اعلام شده بیان گردد در غیراینصورت اقدامی صورت نخواهد گرفت.

کالاهایی که شامل مرجوعی می باشند به شرح زیر هستند:

  • کالای خریداری شده دارای نقص فنی و یا ایراد ظاهری باشد.
  • در صورتی که در شهر تهران هستید و کالای شما توسط پیک تحویل داده میشود میبایست هنگام تحویل کالا اقلام دریافتی را از لحاظ تعداد و سلامت ظاهر بررسی و سپس دریافت نمایید، در غیر اینصورت از دریافت کالا خودداری نمایید. دریافت کالا به منزله تایید سلامت فیزیکی و تعداد اقلام دریافتی است.
  • کالای ارسال شده برای شما از نظر سایز، رنگ، مدل و ... اشتباه ارسال شده باشد. به این معنا که رنگ و ... که شما انتخاب نموده اید ودر فاکتور شما قید شده است با کالای ارسالی از طرف سایت برای شما مغایرت داشته باشد. ( مگر اینکه قبل از ارسال با شما هماهنگ شده باشد.)
  • کالاهای پلمپ که دارای بسته بندی اورجینال و پلمپ شده هستند دارای مرجوعی نخواهند بود مگر انکه دستگاه دارای ایراد فنی باشد که میبایست تا 24 ساعت اطلاع رسانی شود. بدیهی است که پس از این زمان کالای مرجوعی تحویل گرفته نخواهد شد.
  • کالاهایی که به هنگام خرید دارای گزینه های <ارسال رنگ رندوم > و <ارسال طرح رندوم> می باشند به معنای آن است که رنگ و طرح این کالا ممکن است با تصویر قرار داده شده در سایت متفاوت باشد اگرچه مدل کالا مشابه عکس است.
  • هفت روز ضمانت کالا فقط برای کالاهای برقی می باشد که دارای ایراد فنی هستند به نحوی که تا قبل از استفاده و از روی ظاهر قابل تشخیص نباشد.لذا از انجا که کالاها دقیقا مطابق با عکس های قرار داده شده در سایت و توضیحات دقیق ارسال میشود کالاهای مرجوعی صرفا در صورت خرابی مورد بررسی قرار میگیرند و کالاهایی که بدون موارد فوق مرجوع شود و یا از دریافت ان ممانعت شود تا یکماه نزد سایت خواهد ماند و در صورت دریافت هزینه مجدد ارسال برای شما ارسال خواهد شد.
  • با توجه به بندهای بالا در صورتی که کالای شما شرایط لازم برای مرجوعی را دارا می باشد می بایست تا 24 ساعت هرگونه موردی را از طریق تماس  به ما اعلام کنید و تا 48 ساعت پس از تایید کارشناس نسبت به مرجوعی کالای مورد نظر اقدام نمایید. در صورتی که پس از این زمان گزارشی در مورد کالا برای ما ارسال نشود به معنای تایید سلامت ظاهری و فنی کالا می باشد و بدیهی است که پس از آن مرجوعی قابل پذیرش نخواهد بود.

توجه:

  • کالاهایی که در تهران و با پیک تحویل داده میشوند می بایست به هنگام تحویل مورد بررسی قرار گرفته و درصورت هرگونه مشکل از نظر سلامت فیزیکی به پیک اطلاع داده شود در غیر اینصورت به منزله تایید صحت سلامت فیزیکی کالا توسط مشتری بوده و پس از آن قابل مرجوعی یا تعویض نخواهد بود.
  • کالاهایی که به صورت حضوری تحویل داده میشوند میبایست پس از بررسی صحت و سلامت کالاها تحویل گرفته شوند و سایت خورجینک پس از آن نسبت به سلامت فیزیکی کالا و یا کسری مسوولیتی به عهده نخواهد گرفت.
  • با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
  • کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه فاکتور آن ارسال شود.
  • خریدار باید هنگام تحویل گرفتن کالا و قبل از باز کردن مرسوله، در حضور مأمور پست، نسبت به بررسی ظاهری بسته‌بندی اقدام نماید و درصورتی که با آسیب‌دیدگی در بسته‌بندی مواجه شد. (از قبیل پارگی، له‌شدگی و …)، مشکل را توسط مأمور پست صورت جلسه و هر دو نفر آن را امضا نمایند، سپس به مرکز پست شهرستان خود مراجعه نمایند.
  • پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد خورجینک در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  • کالاهایی که بدون هماهنگی مرجوع شوند و یا بی دلیل نسبت به دریافت آن امتناع شود، تا یک ماه نزد ما به امانت خواهند ماند و شما میتوانید طی این مدت با پرداخت هزینه پستی نسبت به برگشت کالای خود اقدام نمایید. بدیهی است سایت خورجینک نسبت به کالاهایی که بدون هماهنگی مرجوع شوند مسئولیتی نخواهد داشت.
  • کالاهای مرجوعی پس از تحویل توسط سایت خورجینک به واحد کارشناسی انتقال داده میشوند تا هرگونه مشکل اظهار شده مورد بررسی قرار گیرد. در صورت تایید مشکل اعلامی، کالای شما طی یک هفته کاری تعویض و به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد و یا هزینه آن عودت داده خواهد شد.
  • در صورتی که کالای شما پلمپ تحویل شود و مغایرت و یا خرابی محصول بدون باز کردن پلمپ محصول قابل تشخیص باشد میبایست بدون باز کردن و مخدوش کردن آن نسبت به اعلام مغایرت اقدام فرمایید تا تمهیدات لازم بعمل آید. همچنین در صورت باز کردن پلمپ در این موارد کالا قابل مرجوعی نمی باشد.
  • دقت داشته باشید که پس از تاییدیه مرجوعی از سمت کارشناسان سایت، می بایست کالا ظرف 48 ساعت به پست تحویل و کد رهگیری مرسوله برای ما ارسال شود. بدیهی است که پس از این مدت و در صورت عدم دریافت کد رهگیری طی 48 ساعت از سمت خریدار مرجوعی کالا مورد تایید نخواهد بود.​​​​​​​

شرایط مرجوعی کالا

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید